وقتي روزنامه نگار سلطنت طلب به كاهدان حقوق بشر مي زند!
نوشته شده توسط : هادی تات

يك روزنامه نگار سلطنت طلب و فراري، وزير خارجه فرانسه را «مدافع حقوق بشر» خطاب كرد و او را سر ذوق آورد.
«
نوشابه -الف» به بهانه مصاحبه با برناركوشنر، يك رپرتاژ آگهي شرم آور را در تمجيد از كوشنر و در سايت روزنت كه از پاريس اداره مي شود، منتشر كرد. اين سلطنت طلب پاريس نشين با تمجيد از كوشنر به خاطر اينكه از يك زن قاتل (س-م) در ايران حمايت كرده، مي گويد: «شما قبل از وزارت خارجه، يك مدافع حقوق بشر بوده ايد». و كوشنر كه در كنار اتهام بي ثباتي سياسي و كاسبكاري، متهم به مشاركت در قاچاق كودكان كوزوو است، از تملق «نوشابه-الف» جا مي خورد و مي گويد: تشكر مي كنم از اينكه فعاليت هاي مرا در سراسر زندگي ام به عنوان دفاع از حقوق بشر مي ناميد. اين يكي از انگيزه هاي اصلي من در انجام مسئوليت فعلي است.
كوشنر در اين مصاحبه همچنين مجدداً از فتنه سبز در ايران حمايت كرد و سران آن را شجاع و شرافتمند (!!) ناميد.
آنچه در اين ميان جالب است اينكه كوشنر در طي چند دهه زندگي سياسي خود، از احزاب متبوع خويش به عنوان خائن و فرصت طلب اخراج شده است. اين خبرنگار سلطنت طلب در حالي به كوشنر دخيل بسته كه وي از سوي دولت ساركوزي در فهرست اخراجي هاي كابينه قرار گرفته و به زودي بر كنار خواهد شد. بدين ترتيب كار آساني نيست قضاوت دراين باره كه كوشنر ورشكسته تر است، يا نوشابه-الف.
الصاق عنوان نچسب مدافع حقوق بشر به وزير فرانسوي در حالي است كه رژيم فرانسه هم اكنون به خاطر سخت گيري و اخراج كولي ها در اروپا متهم به نقض حقوق بشر شده است. اين مسئله در دستور كار نشست اخير اجلاس سران اروپا در بروكسل قرار داشت و ويوين ردينگ كميسر قضايي اتحاديه اروپا، اقدام فرانسه را با سركوب هاي دولت آلمان نازي مقايسه كرد. ردينگ تهديد كرد در صورت ادامه اين رفتار شرم آور، به اقدام قضايي عليه دولت فرانسه متوسل خواهد شد.
ساركوزي مي گويد اين موضع گيري شرمانه بود. اما او مشاجره تند و بي سابقه اي هم با خوزه مانوئل باروسو رئيس كميسيون اتحاديه اروپا داشت. باروسو به شدت از اقدام فرانسه براي اخراج دست كم 8 هزار كولي انتقاد كرده بود.
با اين اوصاف بايد به سركار خانم نوشابه-الف كه سر پيري هوس كرده تا وزير خارجه در حال اخراج فرانسه را سركيسه كند و در مقابل از او مترسك حقوق بشر بتراشد، به خاطر خوش سليقگي و نبوغ تبريك گفت.
دستگاه جاسوسي فرانسه به غير از سلطنت طلبان فراري، به تروريست هاي منافقين هم پناه داده است. سايت روزنت پيوند وثيقي با سلطنت طلب ها، و گروهك هاي تروريستي منافقين، پژاك و ريگي دارد.
گفتني است مطابق اسناد منتشر شده ساواك، «نوشابه-الف» و همسرش «هوشنگ-الف» عضو نفوذي ساواك در حزب توده بودند.





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: