كيهان در كمين است با هم دعوا نكنيد!
نوشته شده توسط : هادی تات
گروهك وابسته به وزير «اطلاعات و جهانگردي» رژيم پهلوي از محافل ضد انقلاب ديگر خواست از متهم كردن يكي دو عضو سفارتخانه هاي ايران در اروپا كه به غرب پناهنده شدند خودداري كنند چرا كه آنگاه اين اتهامات عينا متوجه بقيه پناهندگان ضدانقلاب هم مي شود.
گروهك حزب مشروطه (ليبرال دموكرات)! كه زير نظر داريوش همايون فعاليت مي كند، مي نويسد: اخيرا در پي پناهنده شدن دو عنصر سفارت ايران در كشورهاي اروپايي، تحركاتي در خارج از كشور و در فضاي اينترنت به چشم مي خورد كه حكايت از مخالفت افراد خارج نشين با اين ديپلماتها و فرصت طلبانه دانستن اقدام آنها است. دليل آنها هم اين است كه اين افراد در اواخر دوران خدمت خود دست به اين كارها مي زنند تا بتوانند از مزاياي پناهندگي استفاده كنند. بايد توجه داشت افرادي كه اين انتقادهاي تلخ و كيهان پسند را مطرح مي كنند، بهتر است نگاهي به خود و كارنامه خود هم داشته باشند. مگر آنها وضعيتي بهتر از اين دارند؟ اين انتقاد در مرحله اول به خود آنها برمي گردد. در ايران بسياري از فعالان سياسي در شرايطي وحشتناك مشغول مبارزه هستند اما آنها فرار را بر قرار ترجيح داده اند. حال كسي به اين خاطر شما را سرزنش نمي كند. لااقل شما هم كاري به ديگران نداشته باشيد و تفرقه ايجاد نكنيد.
سايت گروهك مذكور اضافه مي كند: اگر پناهندگي آنقدر شيرين است و مزايا دارد كه آن را بر آمدن به ايران ترجيح مي دهند، پس همه مبارزان! به همين خاطر جلاي وطن كرده اند. چنانچه عده اي بخواهند نقش داروغه درخارج از كشور را ايفا كنند و در آنجا شوراي پناهندگان سياسي را تشكيل دهند، اختلاف و بگو و مگو و خاله زنك بازي ها شروع مي شود و در اين ميان چهره كساني كه كشور را ترك كردند، خراب مي شود.
يادآور مي شود داريوش همايون داماد سرلشگر زاهدي عامل اصلي كودتاي 28 مرداد 1332 - به نيابت از سيا و MI6 انگليس - و از عناصر صهيونيست متنفذ دربار پهلوي بود كه از طريق خيانت هاي فراوان به كشور، توانست ثروت هنگفتي را به يغما برده و از كشور خارج كند. او مي گويد انقلاب اسلامي بزرگ ترين كابوس عمر هشتاد وشش ساله من است.





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: