غیر جونم چی رو دارم...
نوشته شده توسط : هادی تات

غیر جونم چی رو دارم ؛ که به پیش کشت بیارم

فاصله بین ما  مرگه ؛ طاقت دوری ندارم

 

اگه باشم ؛ اگه باشم ؛ اگه هیچ نداشته باشم

اگه کوهم ؛ اگه برگم ؛ تشنه ی آب نگاشم

 

هرجا من بودم ؛ تو بودی ؛ قبله گاه هر سجودی

صادق و پر عشق و عاشق ؛ تلخی رو شیرینی بودی

هرجا من بودم ؛ تو بودی ؛ قبله گاه هر سجودی

صادق و پر عشق و عاشق ؛ تلخی رو شیرینی بودی

 

واسه من ؛ خاطره ی تو ؛ که به شیرینی آبه

زندگی تازه میگه نه ؛ بیشتر از اسم یه عمره

تو برام چراغه راهی ؛ توی اوج بی پناهی

اولین و آخرینی ، تو شبام نور یه راهی

 

 

غیر جونم چی رو دارم

که به پیش ﻜﺸ۔ت

 ﺑﯾ۔ﺎرم

ﺑﯾ۔ﺎرم

 





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: